pertama kali kaki ku melangkah


semalam alhamdulillah genap 1 hari aku berpuasa di bulan ramadhan untuk tahun ini.Tapi yang aku sakit sangat terase hati aku nih kerana aku masuk aje kelas mesti tido.Sebelum nih tak ade pulak tido dalam kuliah..semalam tiga-tiga kuliah aku pengsan..adoiii..mungkin letih kerane puasa hari pertama...petang dalam pukul empat aku habis kelas..tak sabar nak tunggu bukak pose.romate aku, niq as a.k.a shekechik ajak aku bukak kat masjid.aku ape lagi setuju je la..nak save money sambil-sambil merajinkan kaki melangkah ke masjid..akhirnye tercapai hajat kami berdua untuk berbuka kat masjid..juadah berbuka semalam nasi beriani ayam goreng..makan dalam talam gitu..satu talam 5 orang..meriah gitu..sodap-sodap..hari ni insyaallah g masjid lagi...



tulisan kaki:entri kali ni tak ade short fon..insya allah yang seterusnye pun tak akan ade..:)

No comments :