cik tom n pok teq

assalamualaikum....diharap kamu kamu dan kamu berada dalam rahmat Dia...

sudah lame rasenye jari jemari tidak menari atas keyboard neh...bukan malas untuk post tapi ad suatu ari ak bukak blog terchenta sume benda termasuk tulisan jadi hampeh....tengok terus hilang mood tuk mengpost..xpela..teruskan untuk yang ini..ak nak kongsi hewan yang ak bela..xtau sejak bile ak jatuh chenta terhadap hewan neh...ari tu iaitu ari khamis..hahaa...skema la plak cam ayat ak neh..selalu kat pahang neh ad pasar malam setiap ari khamis..so, ak pun pergila pasar malam dengan teman teman sekepala untuk mencari ape yang patut..hehe...tengah ak merayau ak pun ternampak la menatang neh...hihi..terus ak cakap'comellllllll'!!!!...hadoii..ni lah susah jadik pempuan..hado jah bondo yang comel, kiut miut la pe tah lagi nyo heh...ish3..


xpela...menatang tu wat ak tersenyum ekau tahu..bile ak tension2 ak tengok dy terus ilang jap tension haku neh.ok la malas nak tulis panjang...meh nengok apo menantang tuh..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
..
.
.
.
.




tulisan kaki: name dorang cik tom n pok teq=D

2 comments :

cikmamal said...

wahhh!!!
fazir dah ade peneman baru lar...hehe
cik tom n pok teq...
nape name diorg cam klasik nie..hahaha
pepon..jaga molek2 ea..
jgn lupe bgi makan..tukar air slalu..
jgn abaikan die tau..
cian kat cik tom n pok teq..
+_+

Miss RerAmE said...

hehehhe...ye2
jge molek2 dh neh...
ye mang klasik pown..hehe..suke nme tu..
cm kiut je=D