jakun!

assalamualaikum...

ape kabo orang orang yang sanggup bace belog ak yang gempaq hampeh neh???




amacam???? walaweiiii...lawo kan???kan2?#bekkauangguksebelumkenalempang
oke...ak dah lame nak hamik gambar cun hebat2 pakai menatang neh...
tapi keinginan tu terpadam dan hanye mampu pandang je ngan putih mate ke mate putih..ahh lantak..
sebab....ak xmampu la bhai nak behli menatang tuh..mahal derrrr
ak neh miskin..duit selalu ciput kadang2 kontang gersang beb...haishhhh

oke..tadi Si Model kat atas tuh ajak lah turun awal ke kafe. ak xtau pom dy nak bawak menatang tuh..ak ikut turun sebab nak tempah makanan tuk bukak pose #tetibejadibudakbekarini
kitorang turun jam pada waktu itu adalah 1800 #skemagilerayatkau

oke..dah2..kelaut hajo...jadi nak tunggu waktu bukak pose tu lahanat lambat lagih sebab hostel ak ngan kafe dekat je derr...nak jimat lemak, takot ilang banyak tu yang pilih hostel dekat ngan kafe #kelaut lagih
oke2..pokos2...kitorang pom g r jalan2 kat belakang hostel kitorang neh dan....dan....dan dia suh ak amik gamba..huwaaaaa...tu pestime ak pegang menatang yang orang dok paggil DSLR...#rasohebaksmeta

jakun giler kan ak....ye r ak kan budak miskin je..xmampu nak beli
xpe lah..satu ari nanti ak nak gak beli...hehe..tercapai ke x eh???#pksambiltangangarukepalalutut
gambar Si Model comel lotey tuh dan model tambahan Si Meow adalah gambar pes gak ak snap
haaaaa....lawo x???#oktaklawo
ye r ak x expert lagih bro!

oke ler der...tu je ak nak cakap...oke bai!

tulisan kaki: satu ari ak pasti beli!!!ohohoho...janji bai..eh!xpom ad sape2 nak wat hantaran kahwen..DIALU ALUKAN...eheeee


2 comments :

Dyana said...

wow! xpe r..skurang-kurang nye dpt gop pegang n test benda alah tu..

jeles taw..hee~

p/s: fazir, srh bakal suami bli DSLR wat hantaran mase kawen..ngeh3..

Miss RerAmE said...

hahahaha....

aikk..mnat gok ko??
minat samo lah kito yaww
ummm..dop jpo lagih bkal tuh..huahahaha