mayat berjalan

Asignment, kuiz dan test! menzombiekan hidup ak sebagai homosapien yang kehilangan akal dek realiti ak yang penuh dengan kepenatan..Kepenatan yang tiada penghujung nya kadang kadang yang muncul dalam brain ak...

tapi,

ak perlu kenal dengan kesusahan itu untuk ak memulakan langkah sebagai homosapien yang ad jejak, jejak yang akan melekat dalam jiwa kau,dia dan mereka...bukan tempat teragung yang ak maksudkan, cuma sekadar lekatan di minda untuk di kenang sebagai cerita di serambi di kala matahari mau melabuhkan tirai di waktu usia ak di penghujung jalan!



tapi itulah,


lelah sungguh untuk ak mencari ruang, bukan ruang yang seluas laut yang ak harapkan...hanye cukup untuk tubuh ak menyelinap di tengah tengah keramaian makhluk Tuhan.

dan,

semalam, juga mungkin kelmarin, ak nampak di hujung terowong gelap itu ada sesuatu buat ak Sesuatu yang memungkin kan harapan dan peluang yang perlu ak rebut cepat cepat.Lebar dan mekarlah kuntum senyuman, secantik mawar yang berkembang, dan ak...ak akan terima ia jika ia benar benar cocok buatku..

No comments :