panjangnyer!

assalamualaikum n hai2 sume..hehee...ape ke benda yang panjang tu ek..huhu..

ari ni adalah hari konvokesyen ke enam tempat aku belajr neh...ramai giler weiiii orang2 yang grad..bez je ak nampak..bile lorr giliran ak...xsabo nak sarung jubah wane ijo tuh..alaa y labuh n pakai topi yang ada ekor...haaa...cakap pasal ekor neh..hehehe


ak dah lame simpan impian neh...macam beso je kan impian nye...kan2?? xder lah beso mane nye pom..selalu kalau kat umah dulu2 ak suke tengok satu pertunjukkan neh..dan impian ak bermula kat situ lah..hehe..ak nak pegang benda yang panjang neh...dulu,mase muda2 pertunjukkan tu selalu wat kat pasar2 cam pasar malam lebih kurang cume, pasar2 tu diadakan waktu petang...so panggil lah pasar petang..heh!


dan ak biase lah..dah memang minat...mak ak pergi beli barang ak pergi tengok pertunjukkan yang ada menatang yang ak minat neh...


oke,nak tau ape menatang tuuu, meh nak tunjuk kat korang gambaq nye...ari ni tertunai sudah ajat ak tu nak pegang menatang pebret ak...hehehe

zassssss...layannnnnn



haaaaa...tadaaaa...ni lah dy my pet...hihi;)

6 comments :

conangirlz said...

perghhh, brani r ko..ak nmpk jee mcm nk terus larikkk dr ctu..huhuhuhu...brani r ko..
ehhh, apsal ak x tau da 'ur pet' kt cnie?apsal?apsal?apsal ak x tau???huhuhuhuhu..

Miss RerAmE said...

hahahhaa
sje je ckap pet...huhu..tp memang ak minat gler bnde2 cmneh..hehe

atique said...

haha..biso mu..

Miss RerAmE said...

hahhahaa
biso gpo..bukei nyo pegey hk "biso' sungguh...

burn said...

elehh.. ular mainan bole la ko senyum2 kat situ... bagi ular senduk kang baru taw mencicit cicit lari, wahahaha...

Miss RerAmE said...

burn: hehehe
meme lah lau ular senduk ak xpegang
tp y neh ular betol2 lah!
mse xpoknvo ari tu..try pegang...lme dh nk pegang uhhh..=D