taipan cume...

Medula oblongata ak masih tidak menjalankan fungsi nye dengan betul... Sudah beberapa hari taipan ak tidak dicurahkan di atas blog ini. Bukan beberapa tapi hanye cuma dua hari. Tapi kenapa ak rasakan dua hari itu sungguh penat penantiannya. 

Taipan ak makin tidak di atas landasan nya. Mungkin ak perlu pembacaan lagi untuk mencurahkan rasa hati yang terpendam.Mungkin!

Dan hari ini ak merasakan ak sudah melukakan hati seorang teman yang ak kira tidak layak untuk ak lukai sebenarnye. Tolong maafin ak. Ak tiada niat. Setelah panggilan dan pesanan demi pesanan yang mencurah ke dalam peti inbox ak saban waktu ak akhirkan dengan tiada pembalasan. Cukup mungkin barangkali hubungan kita sampai di sini. Ak perlu lagi mencari diri ak yang sebenarnye. Jauh lagi pengembaraan ak untuk mencari ape yang ak cari itu. Ad lagi baik dari ak yang menunggu kamu yang ingin dampingi kamu dan yang akan sentiasa ad saat kau senang serta susah. Tapi andai atas kehendak Yang Kuasa kita dipertemukan kembali, ak akan terima aturan Yang Kuasa itu dengan ikhlas.




ku harap kau jaga diri baik2 dan berjaya dengan ape yang kau genggam sekarang...



1 comment :

Anonymous said...

:)