Di Luar Kebiasaan

Masih ad kudrat untuk meneruskan sisa sisa semalam di awal pagi tuk ari neh. Alhamdulillah. Syukur pada Dia Yang Satu.

Hari hari terakhir di bulan terakhir tuk tahun terakhir *bape banyak terakhir daaa*. Tekanan tak payah nak diomongkan sudah pasti berada di tahap paling maksimum..hypertension gitu. Dengan tesis masih tidak kejelasan siap nye lagi, tempat tuk latihan industri a.k.a LI a.k.a praktikal belum lagi nampak batang idung nye. Tension tension...

Tapi....tapiiii..tapiiii..semalam, walaupun dalam tekanan yang maksimum masih lagi boleh tersenyum. haaaa..di luar dugaan dan jangkaan betul tuh. masih boleh tersenyum lebor sampai ke telinge.camneh:


haaaaa...cangginih..hewhew

Sebabnye..sebabnyee...sebabnyeeee...Ermmm..Entoh ler labu oiiii..Mungkin sebab ada banyak perkataan terakhir kat atas sane kot.

Dan di hujung sane ada matlamat yang bakal dicapai dan akanku pastikan ianye tercapai sebelum nafas terakhir ini terhembus. *ceittt..nak jgak ayat bunga bunga kan*...Biaso lerr...Tak sah lau xder metafora sikit sikit..hehee


boleh saya nak yang ni:




atau yang neh:




atau yang neh mungkin:




hahahaha...yang neh cam demand je...hewhew....



doakan daku...;)


dalam sujud ku mohon padaMu Ya Rabb...aaminn
kekalkan ketabahan dan kekuatan serta kecekalan hati ini...






1 comment :

shekechik [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] said...

hehe..metafora memei xtinggal..

ak doakan mu dpt hok diimpikan tu..

Good Luck..

Jeleznyerrr da abiss study...kui3