Lelapkan aku seketika dari dunia ini


Senyumku bukan yang ORI...
Kerna tangis yang kusembunyikan disebalik senyuman itu...


3 tahun menghilang. Hari ini terasa jari ingin menari. 3 tahun juga status diri telah bertukar. Kini bergelar isteri dan bakal ibu untuk seorang mujahid/mujahidah yang solehah dan sihat serta kuat. Inshaallah.


3 tahun merubah segalanya. Hidup yang sentiasanya tiada sinaran mentari tetap juanya begitu tanpa mengira perubahan status aku. Kenapa perlunya begitu. Atau bahagia itu perlu aku cipta. Mungkin! Ikut acuan dan lorekkan aku sendiri. Namun, aku bukan segagah yang disangka untuk aku huraikan hidup ikut acuan bahagia yang sedap serta lazat. 


Daripada yang bukan penyabar, kepada yang agak penyabar. Daripada yang tidak pandai hipokrit kepada pakar hipokrit. Semua dalam 3 tahun ini. Hari ni 01 Mac 2017.

Kepada siapa harus diluahkan supaya yang ada didalam reda,kalau bukan banyak, sikit pom jadi. Bukannya bantal yang menjadi saksi kepada tangisan tanpa luahan ini. Sesunggunya penat!



No comments :