epi Bday 2 u

ahhaaa. ari ni 04 november 2010. rupe-rupenye ari jadi orang yang miss rerama minat..nama dia CB. a.k.a cute boy..tu yang miss rerama panggil CB.dimana kenal dia dan macam mane kenal. hurmm yang itu biarlah orang yang terdekat je tau..RAHSIA=PRIVATE!!! hahaha. nevermind,.forget it.orang lain.rumate-rumate sume sedang tekun menelaah tapi miss rerame nyempat lagi menaip pepatah demi pepatah kat blog yang tidak seberapa nih.aishhh..ape nak jadi pn ngak tau.Pukul 12 tadi tidow jap sampai pukul 2.hehe.bangun-bangun terus cari kabel yela tak boleh connect internet.<----- ni adalah disebabkan untuk membuka fezbuk semata-mata nak tengok orang yang wish bday dia.Ramai gak.Miss tak meringankan tangan tuk menaip wish tu kat wall dia. So miss wish kat sini je la..Happy Bornday CB.

Taman hati itu semakin berseri, Bunga nan satu kembang mewangi,Namun kehadirannya seolah membunuh, Siapakah rumput untuk tumpang berlabuh..? Tatkala pohon berduri melingkar merapati, Matinya sang rumput tiada yang peduli, Namun lupakah kau wahai si kumbang...? Taman tak berlalang adalah taman yang gersang.Thanks to all my beloved friend especially to my parents, Umi & ayah..My love Ernani yang comel! hehe..thanks sbb bg support...thanks aLL! =) <----- haaa..ni adalah kata-kata dia kat wall yang dia sediakan tuk orang yang nak wish bday dia..hehe..g ciplak plak.sory yea CB.

pape pun Miss harap ape yang CB usha dan lakukan akan menjadi milik CB.Rasenye dah cukup la kot.Kne sambung study tak pun sambung tido.:)













tulisan kaki: may allah bless u n gud lux owez..keep smile and smile CB:))

No comments :