tak tau tjuk nye

ari ni malam ini entah yang keberapa kali air jernih ingin mengalir dari empangan.miss cube untuk tahan dan tahan namun luruh jua dek nasihat teman seperjuangan. kate nye' fazir, lau air mate yang jatuh, biarkan je,xder effect ape pun.asalkan kita puas,lega'. akhir je kate-kate teman miss tu, terus empangan Pergau pecah.tak tahan.miss menangis lagi.tak tau kenape mudah sangat air jernih mau keluar dari tempat persembunyian nye.tau la jernih,indah.tapi kalau duk elok-elok kat empangan kan ok je.tapi tak pe.miss lega selepas dia keluar menunjukkan diri dia.malam ni sepatutnye miss habiskan note oragnic persediaan untuk final.tapi dek kes yang tidak diterima oleh makhamah nih miss terpaksa tangguhkan sementara waktu.

selepas lega,miss baru boleh sambung tengok-tengok dan belek-belek note tadi semula.miss cube untuk kuat seperti dulu.tapi tak tau kenape sering kali diri ini tumpas dan tewas dengan posisi diri sekarang.mudah jua air jernih mau menunjukkan diri nye yang nan indah.

miss sendiri bingung kenape terlalu mudah miss tewas. tewas kepada benda-benda yang remeh temeh.kalau dilabel sebagai sensitive, miss akui sekarang diri miss mudah sensitive.sejak kenal hidup di luar.demm!!!..miss tak mau sebenar nye. tapi perasaan tu datang tiba-tiba.


diri miss sekarang tak sekuat yang dulu.kalau dulu boleh tempis segala yang mendatang, tapi tidak lagi sekarang. miss tak tau kenape.Demm!!! honestly, miss BENCI kan keadaan dan diri yang sekarang. mudah tewas pada air mate sendiri.







tulisan kaki:moga diri ini terus kuat mengharungi hidup ini
mood:down!!!
terimas kepada teman miss kerna buat miss tersenyum kembali:)

No comments :