SMiLE=)

hahahahhaa...ak nak ketawa lor...punye la lame ak mau tukar background neh..malam ni baru dpat..hhaaaa...amik kau..punye lame nunggu yerrr..tapi hati gumbira macam nak lompat lompat je skang..hihihi..shukewwwwwwww...shukew lagih dari jawab soalan dari budak budak kat formspring tuh..huhuhu..bez bez...mula mula dok mengorek blog ak neh tadi sume bende ilang..waaa.menggelabah gila ba**...wtf..haaa..dah mencarut..hadoiii..pe nak jadik la remaja ak jaman sekarang neh...emmmh3..ishh3..xpe xpe asalkan ak puas coz dapat tukarkan background neh...


sebonarnye ak perlu siapkan outline tuk speaking class..haaa.mestila class bi u olz...ish3..tapi len pulak yang jadik nye....blog jugak yang ak dk belek..hehee...yela ak neh xpuas hati kalau xdapat ape yang ak mahu..tapi yang ehrannye napela xcamni lau lam belajo yer...ish3..ape nak jadik lorr ko neh...


sambil sambil mengorek blog neh ak meneyedapkan dan mneyumbakkan telinga ak neh dengan lagu Bruno Mars...HOT dan HANGAT sekarang neh...GRENADE dan JUST THE WAY U R...huhu..layannn je lerr..


oke ler nak sambung wat outline neh..tak tau nak siap bile..esok klas kul 10 pagi..haaa..amik ko...





talisan kaki: tadi lepak ngan kawan yang buat saya smile:)
trimes ye..leh gak dengar manifesto tuk undi mpp baru..hehe

2 comments :

cikmamal said...

hooyeehhh!! da cantik da blog fazir!
hee..

Miss RerAmE said...

hehehehehe...
mesih2...tapi ad lgih xpuas hati neeh...huhu