sebak rase di jiwa....grrrr.....

ari ni aku berjalan sehari suntuk..huhu..start pukul 11.30 pagi nek kete nak pergi Balok..abang kawan aku kawen...setelah sume halangan dan rintangan yang kami tempuhi kira kira jam dua petang aku dan kawan kawan aku sampai dengan kete yang dipandu oleh ejad..ejad neh budak klas aku.dia orang Kedah..hehee..lebih lebih plak cite pasal dia..ce cite ce cite...dah jadi trend yea sekarang perkataan tuh.ni gara gara tengok cite Hantu Kak Limah Balik Kampung. ish3....kuat betoi pengaruh benda canggih manggih jaman sekarang yea...umhhhh...selepas melahap ala kadar kat umah pengantin pempuan kira kira jarum panjang jam tunjuk pukul dua belas dan jarum pendek tunjuk pukul 4 kami bertolak menuju jalan pulang...okeh..kat sini dipersimpang kami terus menuju ke Kuantan...haaaa..amik kau...aku dan the gang pakai baju kurung g meronggeng kat bandar Kuantan..fuhhh!!!!hahahhaha...mula mula p mega mall..kat situ aku g carefour tuk borong barng loker..hahaha...hampir-hampir habis RM100..badget kau ari ni RM150...okeh..ad RM 50 above lagih...uwaaaaaaaaaa...;(okeh..selepas itu kami bergerak pulak ke Kuantan Parade....haaa..kat sini ada benda yang betoi betoi menguji kesabarn kami semua..jeng jeng..heheenak tau ape???hahaha...tetttttttt...KUNCI KETE yang kami nek ilang..fuhh!!...amik muka kau...huhu..cari punye cari setelah agak penat budak budak laki yang datang dengan kitaorang pergila jumpe p.guard kat situ..dia ada bagi kunci kete kancil gak..coz kami gune kete kancil ok..hehe...si Ejad pun try la idupkan kete...haaa.amik leh idup...huhu..yang ehranhye p.guard tu cakap tu kunci kete yang dah lame dah..huhu..lantak la asalkan kami samapi UMP...huhu..pengalamn yang sungguh advanture omputih cakap...aku samapi kat bilik dekat dekat pukul 1.ok 1 pagi ok..huhu..gilo..hahahaha....sampai bilik aku mandi sume dan semayang tapi mata xboleh nak tido plak..tu yang mengadap my beloved lappy tuk cuba menyiapkan asemen inorganic...huhu...tapi lain yang jadi nye...huhu..ish3..

t



a



p



i

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.

.
.
.
.
.
mate cam menagtuk sudaa..hehe..gud2...ok la..nite sume



nota kaki:jiwa sedih sebenarnye..hihu;(..rase nak menangis je ari ni..uwaaaa

No comments :