21 APRIL 2011

>assalamulaikum.....=D
apo kabo ekau2 sume...hahaha..macam la ramai sangat polowe ak yeh...hik3...blog pun disembunyikan perasan nak ad polower...ish3...muke x malu..ye dak....sekarang jam kat kopibuto ak neh menunjukkan jam tujuh dua puluh sembilan minit..tu waktu malaysia okeh...waktu len ak xtau...hehee...carik sendri...kenapa dan ad ape dengan waktu dan tarikh 21 april 2011...


ahakkkk!!!..ari ni ari khamis,,oke ad ape hal dengan khamis...ok bile khamis berakhir dan sekarang adalah waktu magrib maknenye malam ini adalah malam JUMAAT..JUMAAT diulang sekali lagi...JUMAAT..jeng jeng jeng...ahoiiii..ak bukan nak cite pasal hantu kak limah balik umah ke hantu pocong ke hantu ape ape aje laa yang ad kat malaysia neh...lantak la dengan hantu hantu sekalian tuh..ak buakn nak cite pasal dorang...keh3..


jadi ape yang ak nak cite adalah...malam ni universiti tempat ak menelaah neh buat sembayang hajat..nak dikabo kan ak x ikut serta..persoalan nye..KENAPA KAH ak x ikut serta..hehe...oke..ini adalah kerana....kerana....adehhhh..kerana ape yekkk..hahahaha....



xder sebab pun ak x pergi...alasan yang ak ad sekarang...ak rase kukuh kot alasan neh...MIM ALIF LAM SIM= LAZY atau dalam bahase saintifik nye MALAS..yeke saintifik tuh..ahhh.,lantak laaa kan..ikut suke ak rrr....kenape MALAS...eh3...suke muke hati ak r nak malas...xder kaitan ngan sape2 dan yang paling penting ak xmenyusahkan sape2..ye dak.?????rumate ak dua orang SHEKECHIK dan AIN pergi....huhu..


ak ad sebab ak sendiri kenape ak xpergi dan biarlah ianye menjadi rahsia..ok magrib pun dah lewat neh..nak mandi lagi..adehhh..ok baiii..wassalam;)))









2 comments :

cikmamal said...

hahahaha..
aahaaaa!!
amal tau nape tak g..
kih3 ;P

cikmamal said...
This comment has been removed by the author.