maluuu ohoiiii

assalamualaikum...aiii...huhuhu (~_^)


arini pepagi bute dah bangun..selalu ak kantoi ngan bonda terchenta sebab bangun lewat dan subuh gajah yang ak kerjakan..huhu..arini kerana ada sorang sohabat ak neh nak pulang ke kampung nye jadi ak terpaksa la bangun pepagi bute bersiap nak g anta dia kat terminal..huhu..mate masih xleh bukak sebab malam tadi tido lewat dek tengok maharajalawak yang disajikan oleh rumate kesayangan neh...baru ak tau yang maharaja lawak tu menatang mende...gilos cetek punye pengetahuan...kan3????


ak,rumate kesayangan dan sohabat dan kawan kepada sohabat neh bertolak la pada pukul 7 pagi..huhu..sejuk giler..dahla kabus tebal weiii...adehhh..dalam kete ak nyempat pulok nek pangkat jeneral..yela ak x drive...hehehe..sodap hati ak la tido kat belakang..hehehe


selepas selamat sampai kat terminal tuh driver bertukar orang..hehe...rumate kesayangan pulok yang bawak...hajat di hati nak makan mcD yang leh dapat percuma gelas kaca coca cola tuh..jadi bawak lah kete ke Teluk cempedak atau dikenali TC...sampai sane terus park kat tol tol depan mcD..haaa..hamik ekau !!! huuhuhu


lepas masuk mcD tu punye la lame ak dk kat kaunter xtau nak cakap ape menu nme pe yang ak nak tuh..huhu...lepas tu k cakap kat kakak yang jage kaunter tu "nak set yang dapat gelas kaca percuma"...huhu ape ounye bangang la ak neh..pagi2 bute dah memalukan diri senirik..ye dak???tau x ape akak tu cakap 'tu regular punye set. pukul 11 baru ad...sekarang tuk sarapan je'..haaaa..ak sengih je la...huhu..malu woiii...terus kua dari mcD...


adehhh...ari ni satu ari lam kepala ak duk ngat pasal tu je dan lepas ngat terus tersengih..bangang tol laa..huhu..malu3...


tulisan kaki: len kali xmo g mcD kat Tc lgi dahh..huhu



wase nak letak muke ni lam bonet kete..=D

1 comment :

cikmamal said...

hahahha..klakar lar..hik3.. :D
boley plak x perasan set tuk dptkan tu ..set lunch..hik3 :P

xpe2..t lau amal da kaya, amal blanja fazir tuk dptkan gelas tu ea..hehehhehe >_<