ber-Angan

assalamualaikum *lame x nyetat blog ngan ucapan neh* #insap =.='

okeh! mai kite berangan ramai ramai *pada dan untuk gadis wanita serta perempuan sahaja* #kenape?

hahahahaa..oke, sebelum tu gelak dulu sekejap. (0__________0)v

sebabnye kenape hanye untuk perempuan, sebab ape yang ak nak angan kan neh hanye perempuan je boleh. lelaki tidak boleh dan tidak akan boleh sampai bile bile. cume menyumbangkan kepada yang diangankan sahaje..oke! terima kasih jugak lah kepada lelaki lelaki yang berjaya tuh.heheheh *ketawa gatai*


ak tak cakap lagi kan ape yang ak angankan..hehehe..sebenarnye *malu malu* *blushing siap*!


AKU NAK ANAK KEMBAR! *oke rase nak lari semunyik muke skang*


hohoho....tu lah angan angannye...tapi penyumbangnye xder lagih. So acane neh???

ada pakwe lebih tak??? kalau tak der yang macam bruno mars macam hritik roshan pom xkesah. heh! demand giler! *muke xchantek, body xsolid, ad hati nak demand macam2* kan2???hoho


#kbai

p/s: idea neh dtg mase godek godek blog org..hehe



comel kn???hehe
lau boy n girl lagi shuke..auw2...ehee




4 comments :

Dyana said...

Errrr...hahahah

Ms. Bluesky said...

@dyana: oke !fine! :P

cikmamal said...

nak gelak jugak..hahaha :D
semoga berjaya..!

Ms. Bluesky said...

@cikmamal:berjaye ape nye, calon xder neh...ad calon x????hehehe