Nukilanku

saya cube...tapi saya gagal...
gagal dalam mengenali awak yang sebenar...
atau mungkin saya terlebih...
terlebih dalam membawa diri saya dalam dunia awak...

sehingga diri sanggup kesakitan...
kesakitan yang saya sendiri merawatnye...
dengan deraian si mutiara jernih...

saya sapu..saya cube untuk kuat tanpa awak di sisi...
tapi...sekali lagi saya gagal...
gagal untuk berdiri tegak tanpa awak di sisi...

tapi...tak mengape...saya akan cube...
cube untuk kali yang kedua...
cube untuk bertaut di dahan yang rapuh...
saya tahu...saya akan jatuh...
tapi saya cuba untuk bertahan dan mencapai dahan yang len...
yang lebih kuat...

dan...dahan itu bukan awak lagi...
tapi kenangan!

kenangan antara awak dan saya...




p/s: pestime terlahir dari minda....yang pasti tak terjangka!



3 comments :

PeL@ngi AmsiF said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

may 2010 ek..hehe

Anonymous said...

ayat tu xberbunga..asah lagi bakat tu yer..